jueves, 15 de marzo de 2012

actividade 10

Actividade 9.0


Analise visual:fase( a)
  • Que tipo de imaxe ou formato e?e unha imaxen publicitaria.
  • Encuadre e angulo da imaxen?a foto esta quitada desde abaixo.
  • Descripcion do que vemos?vemos un balon que esta rompendo un edificio e a foto dinos que eses tipos de balons son moi fortes.
  • Que colores se utilizan e porque?utilizanse colores sencillos no edifio e no balon colores vivos.
  • Texto:describe si existe un eslogan ou texto do producto?existe un eslogan da marca no centro do balon.
  • Producto ou logotipo:indica se existe e onde se atopa?atopase tamen no balon.
  • Ideas que quere mostrar o anuncio?que compremos ese balon porque e moi duro.
Fase(b)analise comprensivo:
  • Poboacion ao que vai dirixido:vai dirixido a poboacion que lle guste o futbol e que queira mercar un balon….
  • Estratexia pola que opta en compañía(caracteristica,prezo,calidade):a calidade do producto e boa grazas ao material que esta feito o producto….o prezo esta entre 20 e 30 euros.
  • Referencia a competencia:pode ter bastante competencia pero a marca e boa e estara por riba das outras marcas.
  • Resume nunha frase a idea coa que pode quedar un espectador que vexa ese anuncio:un balon comodo y fuerte que ni ningun cambio metereologico lo estropeara.
  • Valoracion persoal do anuncio:o anuncio pareceme realmente bo porque dinos que e un balon forte e que non vai romper nunca.

1 comentario: